Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.
b_70_70_16777215_00_images_logo1.png Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android oraz iOS.

 

Będąc klientem Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie masz możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank. Aplikacja umożliwia zdalny dostęp do Twojego konta, jest przejrzysta, wygodna i funkcjonalna.

Aplikacja pozwala klientom indywidualnym oraz instytucjonalnym posiadającym dostęp do usługi bankowości elektronicznej korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

b_400_220_16777215_00_images_wizualizacja.png

Dzięki aplikacji masz dostęp do:

 b_300_245_16777215_00_images_BLIK_grafika.png

Usługi BLIK

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Dzięki niej możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do  akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.




Mobilnej autoryzacji
Mobilna autoryzacja jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w  bankowości  internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną  autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, na Twoje urządzenie mobilne przyjdzie komunikat w formie powiadomienia PUSH dotyczący autoryzacji danej transakcji w aplikacji.

smartKARTY

Dzięki smartKARCIE masz możliwość szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie. SmartKARTA umożliwi Ci wpłatę i wypłatę gotówki z bankomatu, w tym szybką wypłatę bez dotykania bankomatu. To wyjątkowe rozwiązanie jest idealne
w obecnym czasie, pozwoli ono ograniczyć kontakt z powierzchniami często dotykanymi przez innych, do których niewątpliwie należą bankomaty.

Jak korzystać ze smartKARTY– to proste!

  • Wystarczy posiadać rachunek w naszym Banku z dostępem do bankowości elektronicznej oraz aplikację mobilną Nasz Bank
  • W bankomacie wybierz operację bez karty smartKARTA
  • Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank a następnie wybierz opcję smartKARTA
  • Zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  • W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
b_300_224_16777215_00_images_wizualizacja_2.jpg
 
Korzystaj też z funkcji szybka wypłata czyli bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ, dzięki której nie musisz dotykać bankomatu.

Ponadto:

bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych;

masz dostęp do historii operacji na rachunku;

otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne)

 możesz skorzystać z geolokalizacji bankomatów i placówek Banku;

 doładujesz telefon

○  zrealizujesz polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR i wiele innych.

 

Więcej o produkcie w Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz w Regulaminie.

b_900_162_16777215_00_images_IB__okno_logowania.jpg

 

 

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl