Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Zyskaj dodatkowe korzyści dla Twojej firmowej karty Mastercard

Zyskaj dodatkowe korzyści dla Twojej firmowej karty Mastercard

Twoja karta Mastercard® to nie tylko łatwe i bezpieczne płatności, ale i dodatkowe wsparcie dla Ciebie i Twojej firmy.

Aktywuj darmowy pakiet ubezpieczenia zakupów online przygotowany specjalnie dla Twojej karty i korzystaj z:

  • Przedłużonej gwarancji na sprzęt elektroniczny (do kwoty 5000 PLN) — przedłużenie gwarancji producenta o dodatkowy rok w zakresie awarii sprzętu RTV/AGD oraz elektroniki, np. smartfonów i laptopów.
  • Gwarancji najniższej ceny (do kwoty 2000 PLN) — zwrot równowartości różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar a niższą ceną identycznego produktu znalezionego w innym sklepie elektronicznym w ciągu 30 dni od zakupu (minimalna cena 1 produktu: 200 PLN, minimalna różnica cen: 200 PLN).
  • Ochrony od utraty zakupów (do kwoty 4000 PLN) — ochrona w przypadku kradzieży lub zniszczenia towaru w wyniku zalania lub pożaru w miejscu zamieszkania wciągu 30 dni od zakupu. W każdym z tych przypadków możesz otrzymać zwrot kosztów odpowiednio wymiany, naprawy lub zakupu towaru podlegającemu ubezpieczeniu.
  • Ubezpieczenia wypłaty z bankomatów (do kwoty 1500 PLN) — zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu na całym świecie w przypadku kradzieży do 24h od momentu wypłaty.

To nie wszystko! Dokonaj płatności abonamentu Orange swoją kartą firmową i wybierz jeden z darmowych benefitów:

  • Dodatkowe 10 GB internetu
  • Zniżka na zakup sprzętu (do 100 PLN)

Skorzystaj z pakietu ubezpieczeń teraz oraz wybierz dodatkową korzyść od Orange. Wykonaj te 3 szybkie kroki, aby aktywować ochronę ubezpieczeniową:

  1. Wejdź na bezcennechwile.mastercard.pl/wsparciebiznesu.
  2. Potwierdź 8 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy. Zostaniesz poproszony(-a) o podanie swoich danych jako użytkownika karty i danych firmy oraz o potwierdzenie, że przeczytałeś(-aś) warunki ubezpieczenia.
  3. 3.Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e mail z potwierdzeniem.

Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e-sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard. Mają zastosowanie Szczególne Warunki Ubezpieczenia.

Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00 838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.mastercard.pl/ubezpieczeniebiznesu. Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.

Komunikat dla klientów-moratorium

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

  • Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
  • Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient – także Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

 

Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki

– moratorium pozaustawowe

19 maja 2020 r. zakończyły się prace nad „Stanowiskiem banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”. Stanowisko, które wypracowały banki-członkowie Związku Banków Polskich:

  • jest moratorium pozaustawowym w rozumieniu wytycznych EBA (Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego), dotyczących ustawowych i pozaustawowych moratoriów na spłaty kredytów, które banki stosują w związku z kryzysem wywołanym COVID-19,
  • zostało przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego notyfikowane do Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego.

Moratorium obejmuje instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 czerwca 2020 r. EBA może wydłużyć ten termin, jeśli będzie tego wymagała sytuacja związana z koronawirusem. Banki będą mogły wtedy również podjąć decyzję o wydłużeniu oferowania instrumentów pomocowych.

Sektor bankowy deklaruje, że będzie gotowy, aby od 8 czerwca 2020 r. oferować wszystkie instrumenty pomocowe na zasadach określonych w stanowisku. Do tego czasu banki muszą dostosować do jednolitych zasad swoje procesy i systemy informatyczne.

Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?

Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 czerwca 2020 r.

W tabeli zapisaliśmy kryteria dla każdej z grup:

Grupa kredytobiorców Kryteria kwalifikacji

indywidualni, mikro i mali przedsiębiorcy:

(podmioty obsługiwane w ramach bankowości detalicznej)

ü  opóźnienie w spłacie kapitału lub odsetek nie może przekraczać 30 dni na:
  • 29 lutego 2020 r. lub
  • dzień złożenia wniosku przez klienta

średni przedsiębiorcy:

(podmioty które nie są mikro, małym lub dużym przedsiębiorcą)

ü  kredytobiorca ma zdolność kredytową na koniec 2019 r. (zzastrzeżeniem, że nie oceniamy zdolności kredytowej nadzień złożenia wniosku),

ü  sytuacja kredytobiorcy przejściowo pogorszyła się w związku zpandemią koronawirusa,

ü  na dzień złożenia wniosku wobec kredytobiorcy:

  • nie zgłoszono wniosku o postępowanie upadłościowe lub restrukturyzacyjne,
  • nie otwarto likwidacji przedsiębiorstwa,
  • nie toczy się postępowanie egzekucyjne.

duzi przedsiębiorcy:

Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Grupa kredytobiorców Korzyści
indywidualni, mikro i mali przedsiębiorcy

odroczenie spłat rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych w trybie automatycznym lub uproszczonym maksymalnie na:

ü  6 miesięcy (niezależnie od liczby złożonych wniosków)

średni przedsiębiorcy

odroczenie spłat rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych maksymalnie na:

ü  6 miesięcy – dla rat kapitałowych,

ü  3 miesięcy – dla rat kapitałowo-odsetkowych

(niezależnie od liczby złożonych wniosków)

duzi przedsiębiorcy

odroczenie spłat rat kapitałowych maksymalnie na:

ü  6 miesięcy (niezależnie od liczby złożonych wniosków)

Działania pomocowe dla innych produktów

Stanowisko określa również działania pomocowe dla innych produktów – zgodnie z tabelą:

Grupa produktów Korzyści
produkty odnawialne które nie spełniają standardowych warunków odnowienia do 30 czerwca 2020 r. (kredyty w rachunku, karty kredytowe)

odnowienie w trybie uproszczonym w uzgodnieniu z klientem na okres maksymalnie:

ü  6 miesięcy (niezależnie od liczby złożonych wniosków)

produkty leasingowe (w ramach grupy kapitałowej danego banku)

odroczenie lub obniżenie spłaty raty leasingowej (części kapitałowej), na uzgodniony z klientem okres, maksymalnie na:

ü  6 miesięcy (niezależnie od liczby złożonych wniosków)

produkty faktoringowe (w ramach grupy kapitałowej danego banku)

odroczenie spłaty należnej od klienta na uzgodniony okres, maksymalnie:

ü  6 miesięcy (niezależnie od liczby złożonych wniosków)

Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że uzyskanie dodatkowego zabezpieczenia transakcji z wykorzystaniem narzędzi pomocowych oferowanych w ramach programów rządowych nie warunkuje udzielenia pomocy w formie przewidzianej w moratorium.

Dodatkowo wskazujemy, że – niezależnie od narzędzi pomocowych wskazanych w moratorium – instrumenty pomocowe przewidziane w odrębnych ustawach mogą przewidywać inne kryteria dostępu do danego instrumentu, uwzględniające w szczególności zasady przyznawania pomocy publicznej.

Warszawa 01.06.2020 r.                           

ZWIĄZEK BANKÓW POLSKICH

              

Zachęcamy do udziału w webinarze

Czytaj więcej...

 

W ramach pierwszego tygodnia „Czerwca z bankiem spółdzielczym” zachęcamy do udziału w webinarze pt. Wsparcie dla innowacyjnych - utrzymanie płynności i dopłata do kredytu czyli gwarancje Biznesmax BGK oraz Jak sfinansować wdrożenie technologii w MŚP - Kredyt na innowacje technologiczne

https://www.parp.gov.pl/tarcza

Czerwiec z bankiem spółdzielczym – banki spółdzielcze społecznie odpowiedzialne

Czerwiec z bankiem spółdzielczym – banki spółdzielcze społecznie odpowiedzialne

Zaangażowanie w życie społeczności lokalnych, pomoc i edukacja ekonomiczna oraz społeczna odpowiedzialność banków spółdzielczych – to tematy przewodnie tegorocznej edycji Święta Spółdzielczości Bankowej, wydarzenia organizowanego przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych pod hasłem „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”.

- Tradycyjna, wytyczona przez wartości spółdzielcze i troskę o społeczność lokalną postawa ludzi bankowości spółdzielczej w aktualnych okolicznościach epidemii i przyspieszających zmian technologicznych nabiera podstawowego znaczenia – pomaga w efektywny sposób wielu osobom i firmom przetrwać trudny czas. Należy podkreślić, że odbywa się to dużym wysiłkiem organizacyjnym także po stronie banków spółdzielczych i ich pracowników. Podczas „Czerwca z bankiem spółdzielczym” chcemy o tym przypomnieć, prezentując szerokiemu kręgowi odbiorców całe spektrum działań sektora – mówi Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.

W trakcie tegorocznej edycji wydarzenia zostaną przybliżone zagadnienia związane z udziałem banków spółdzielczych w programach pomocowych skierowanych do MŚP, wsparciem finansowym biznesu, w tym inwestycji ekologicznych, a także edukowaniem klientów w zakresie bankowości elektronicznej i cyberbezpieczeństwa.

- Banki spółdzielcze od początku swojego istnienia są zaangażowane w szeroko rozumianą pomoc członkom swoich społeczności lokalnych. Czasy się zmieniają, więc ewoluują też formy ich aktywności – XIX-wieczni pionierzy spółdzielczości bankowej nierzadko prowadzili też np. szkoły i biblioteki. Dziś potrzeby są inne, ale otwarta i prospołeczna postawa banków spółdzielczych się nie zmieniła. Pracownicy banków spółdzielczych podczas epidemii chętnie pomagają przedsiębiorcom w procesie zabiegania o subwencje wypłacane przez PFR i BGK. Jednocześnie, z dbałości o najbliższe otoczenie, angażują się we wspieranie ekologicznych projektów biznesowych. Wiedząc, jak ważne jest zachowanie społecznego dystansu podczas epidemii, edukują klientów, w tym seniorów, w zakresie korzystania z cyfrowych narzędzi bankowych oraz zachowania zasad cyberbezpieczeństwa – dodała prezes zarządu KZBS.

Podczas „Czerwca z bankiem spółdzielczym” pod auspicjami KZBS odbędą się webinaria i konferencja on line dla klientów, spółdzielców i pracowników banków spółdzielczych. Zostaną także przygotowane publikacje, które zapoznają klientów banków spółdzielczych z działalnością edukacyjno-pomocową tych instytucji finansowych. Materiały te będą dostępne w mediach cyfrowych KZBS. Banki spółdzielcze w warunkach lokalnych przygotują również własne wydarzenia.

Święto Spółdzielczości Bankowej jest inicjatywą środowisk banków spółdzielczych z całej Polski, która jest kontynuowana od 1997 roku. Jego celem jest upowszechnianie modelu biznesowego oraz społecznego spółdzielczości bankowej i jego roli w lokalnych środowiskach, promowanie wartości spółdzielczych, a także popularyzowanie wiedzy o spółdzielczej formie prowadzenia działalności bankowej. Więcej informacji na www.kzbs.pl

Czytaj więcej...

Płać kartą Visa i wygraj Toyotę

Czytaj więcej...

Płać kartą Visa i wygraj Toyotę

Weź udział w wielkiej loterii Visa! Zarejestruj się, płać Visa i wygraj samochód Toyota Corolla Kombi oraz tysiące innych nagród.

Weź udział w loterii:

1. Zarejestruj swoją kartę w loterii na visa.pl.

2. Płać kartą Visa jak chcesz – również telefonem, zegarkiem czy online.

3. Wygrywaj nagrody!

Rejestrujesz swoją kartę tylko raz. Każda płatność Visa to nowy los w loterii!

Dodatkowo każda płatność dokonana na AliExpress oraz w sklepach Żabka liczy się podwójnie.

Im więcej losów, tym większa szansa na wygraną. Płać więc kartą Visa jak najczęściej!

Dowiedz się więcej na visa.pl.

Nie masz jeszcze karty Visa? Zapytaj w naszym Banku!

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl