Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Aplikacja mobilna Nasz Bank na iOS !!

Czytaj więcej... Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android oraz iOS.

 

Będąc klientem Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie masz możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank. Aplikacja umożliwia zdalny dostęp do Twojego konta, jest przejrzysta, wygodna i funkcjonalna.

Aplikacja pozwala klientom indywidualnym oraz instytucjonalnym posiadającym dostęp do usługi bankowości elektronicznej korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

Czytaj więcej...

Dzięki aplikacji masz dostęp do:

 Czytaj więcej...

Usługi BLIK

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Dzięki niej możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do  akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.




Mobilnej autoryzacji
Mobilna autoryzacja jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w  bankowości  internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną  autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, na Twoje urządzenie mobilne przyjdzie komunikat w formie powiadomienia PUSH dotyczący autoryzacji danej transakcji w aplikacji.

smartKARTY

Dzięki smartKARCIE masz możliwość szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie. SmartKARTA umożliwi Ci wpłatę i wypłatę gotówki z bankomatu, w tym szybką wypłatę bez dotykania bankomatu. To wyjątkowe rozwiązanie jest idealne
w obecnym czasie, pozwoli ono ograniczyć kontakt z powierzchniami często dotykanymi przez innych, do których niewątpliwie należą bankomaty.

Jak korzystać ze smartKARTY– to proste!

  • Wystarczy posiadać rachunek w naszym Banku z dostępem do bankowości elektronicznej oraz aplikację mobilną Nasz Bank
  • W bankomacie wybierz operację bez karty smartKARTA
  • Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank a następnie wybierz opcję smartKARTA
  • Zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  • W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
Czytaj więcej...
 
Korzystaj też z funkcji szybka wypłata czyli bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ, dzięki której nie musisz dotykać bankomatu.

Ponadto:

bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych;

masz dostęp do historii operacji na rachunku;

otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne)

 możesz skorzystać z geolokalizacji bankomatów i placówek Banku;

 doładujesz telefon

○  zrealizujesz polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR i wiele innych.

 

Więcej o produkcie w Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz w Regulaminie.

Czytaj więcej...

 

 

Przerwa w dostępie do usługi bankowości elektronicznej!

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w dniu  17 listopada  2020 r. w godzinach od 19:00 do 23:59 nastąpi przerwa w dostępie do usługi bankowości elektronicznej Internet Banking oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank. W trakcie prac serwisowych możesz mieć ograniczony dostęp do bankomatów i wpłatomatów.

Karty i płatności kartą w internecie będą działać prawidłowo.


Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

 

Korzystaj z SGB ID każdego dnia !

Usługa SGB ID pozwala  na wykorzystanie tożsamości cyfrowej mojeID w procesach rejestrowania się i logowania do serwisów dostawców usług, zarówno komercyjnych jak i z sektora publicznego, za pomocą danych z bankowości internetowej. Jest to możliwe dzięki integracji mojeID z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym.

Za pomocą Węzła Krajowego oraz Profilu Zaufanego można m.in. podpisywać dokumenty w urzędach publicznych, identyfikować swoją tożsamość w usługach podmiotów publicznych w internecie (np. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego).

SGB ID pozwala dodatkowo potwierdzić swoją tożsamość w sektorze komercyjnym, m.in. w firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, u dostawców energii elektrycznej i w placówkach medycznych. Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie, SGB ID pozwala klientowi w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.


Zobacz, jak założyć Profil Zaufany w Bankach Spółdzielczych SGB:

                  

            



Suma bilansowa przekroczyła 1 miliard zł !!

Czytaj więcej...


Niezmiernie miło jest nam poinformować Państwa, że wg stanu na dzień 31.10.2020 r. Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie osiągnął sumę bilansową na poziomie 1.019.528.092,27 zł. Wielkość sumy bilansowej plasuje bank na 3 pozycji (wśród 197 banków spółdzielczych) w Zrzeszeniu SGB. Oznacza to, że 31.10.2020 r. wstąpiliśmy do elitarnego grona Banków Spółdzielczych z sumą bilansową powyżej 1 mld zł.

W imieniu Zarządu Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie dziękujemy wszystkim osobom, które przyczyniły się do osiągnięcia tak zacnego wyniku. Dziękujemy Dyrektorom Oddziałów oraz wszystkim naszym pracownikom, którzy całym sercem angażują się w osiąganie jak najlepszych wyników. Dziękujemy Radzie Nadzorczej, która wspiera nasze decyzje oraz daje wskazówki do dalszego działania, a przede wszystkim dziękujemy WAM DRODZY KLIENCI – to dzięki dobrym relacjom i zaufaniu, jakim obdarzyliście nasz Bank jesteśmy dzisiaj w tym miejscu.
Dziękujemy i liczymy na dalszą współpracę.

SmartKARTA w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie! Wypłacaj gotówkę z bankomatów zupełnie bezdotykowo.

Czytaj więcej...


Dzięki smartKARCIE masz możliwość  szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
SmartKARTA umożliwi Ci wpłatę i wypłatę gotówki z bankomatu, w tym szybką wypłatę bez dotykania bankomatu. To wyjątkowe rozwiązanie jest idealne w obecnym czasie, pozwoli ono ograniczyć kontakt z powierzchniami często dotykanymi przez innych, do których niewątpliwie należą bankomaty.

Jak korzystać ze smartKARTY– to proste!
  1. Wystarczy posiadać rachunek w naszym Banku z dostępem do bankowości elektronicznej oraz aplikację mobilną Nasz Bank
  2. W bankomacie wybierz operację bez karty smartKARTA
  3. Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank a następnie wybierz opcję smartKARTA
  4. Zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  5. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
Korzystaj też z funkcji szybka wypłata czyli bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ, dzięki której nie musisz dotykać bankomatu.
 
Jeżeli nie posiadasz rachunku w naszym Banku:
  1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce naszego Banku i załóż atrakcyjny rachunek
    z dostępem do usługi bankowości elektronicznej
  2. W Google Play znajdź i pobierz aplikację mobilną Nasz Bank
  3. Po dokonaniu aktywacji aplikacji, włącz smartKARTĘ, i korzystaj z nowoczesnych rozwiązań pozwalających Ci obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach naszego Banku.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania smartKARTY znajdziesz w Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz w Regulaminie
ZAPRASZAMY

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl