
W związku z odnotowanym wzrostem wyłudzeń związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex prosimy o wzmożenie ostrożności podczas inwestowania na tych rynkach.
![]() |
Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android oraz iOS. |
Dzięki aplikacji masz dostęp do:
Ponadto:
○ bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych;
○ masz dostęp do historii operacji na rachunku;
○ otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne)
○ możesz skorzystać z geolokalizacji bankomatów i placówek Banku;
○ doładujesz telefon
○ zrealizujesz polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR i wiele innych.
Więcej o produkcie w Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz w Regulaminie.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w dniu 17 listopada 2020 r. w godzinach od 19:00 do 23:59 nastąpi przerwa w dostępie do usługi bankowości elektronicznej Internet Banking oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank. W trakcie prac serwisowych możesz mieć ograniczony dostęp do bankomatów i wpłatomatów.
Karty i płatności kartą w internecie będą działać prawidłowo.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Usługa SGB ID pozwala na wykorzystanie tożsamości cyfrowej mojeID w procesach rejestrowania się i logowania do serwisów dostawców usług, zarówno komercyjnych jak i z sektora publicznego, za pomocą danych z bankowości internetowej. Jest to możliwe dzięki integracji mojeID z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym.
Za pomocą Węzła Krajowego oraz Profilu Zaufanego można m.in. podpisywać dokumenty w urzędach publicznych, identyfikować swoją tożsamość w usługach podmiotów publicznych w internecie (np. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego).
SGB ID pozwala dodatkowo potwierdzić swoją tożsamość w sektorze komercyjnym, m.in. w firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, u dostawców energii elektrycznej i w placówkach medycznych. Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie, SGB ID pozwala klientowi w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.
Zobacz, jak założyć Profil Zaufany w Bankach Spółdzielczych SGB:
|
Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL
Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie, 98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00
email: rbslututow@pro.onet.pl