Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką nasz Bank kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
Poznaj warunki atrakcyjnej oferty na produkty i usługi finansowe dla osób prowadzących gospodarstwa rolne i działalność rolniczą.
Dla przedsiębiorców przygotowaliśmy specjalne warunki ofert na produkty i usługi finansowe. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Bankowość elektroniczna

Zapoznaj się z atrakcyjną ofertą jaką Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie kieruje dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.

BLIK

Gdzie użyć BLIKA ?

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.

Jak używać BLIKA w aplikacji Portfel SGB

https://www.youtube.com/watch?v=tPCpLtwyMFg

Gdzie znajdę BLIKA ?

W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

 gogle

 

apps

 

Jak korzystać z BLIKA ?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
 
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?transpotw
 
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
 
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

 Jak zainstalować BLIKA?

https://www.youtube.com/watch?v=KcLqav_dbuI

 

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Dowiedz się więcej na https://www.sgb.pl/blik/

Bankowość dla najmłodszych Novum -13

 Novum13

 

Bankowość dla najmłodszych to nowa funkcjonalność systemu bankowości internetowej Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie. W ramach rachunku rodzica pozwala dzieciom gromadzić oszczędności w elektronicznych skarbonkach poprzez aplikację instalowaną na urządzeniach mobilnych.
Bankowość dla najmłodszych to połączenie zabawy z nauką oszczędzania i zarządzania gromadzonymi pieniędzmi, pomaga uczyć odpowiedzialności i systematyczności.

Aplikacja mobilna dla dzieci

Rolą aplikacji wykorzystywanej przez Bank Spółdzielczy jest edukacja poprzez oszczędzanie. Dzięki niej, dziecko ma możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica, świadomego oszczędzania i zarządzania pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w Banku Spółdzielczym. Po ukończeniu 13 lat, dziecko nabędzie prawo do zawarcia umowy o rachunek bankowy, by kontynuować przygodę ze światem finansów. Przygoda ta będzie oparta o zdobytą dotychczas wiedzę i wyuczoną umiejętność oszczędzania. Aplikacja dostępna jest dla systemów: Android, Windows oraz iOS.

Oszczędzanie w małym palcu

Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, po jej zainstalowaniu, musi być ona aktywowana i skonfigurowana przez rodzica według wyświetlanych w programie kolejnych kroków. Należy założyć profil i powiązać go z kontem rodzica.
Uruchomienie usługi może być wykonane również przez pracownika w Banku.

Połączenie zabawy z nauką oszczędzania

Aplikacja umożliwia dzieciom w łatwy sposób zakładać skarbonki, nazywać je i wyróżniać grafiką, ustalać cel gromadzenia gotówki, datę zakończenia oszczędzania i wymaganą kwotę do zaoszczędzenia.
Aktywność dziecka nagradzana jest promocyjnymi gwiazdkami i pucharami.

Oszczędny Jaś, to bogaty Jan

Wielu rodziców chce, by ich dzieci od wczesnych lat uczyły się szacunku do pieniędzy oraz podejmowania rozsądnych decyzji zakupowych. Jak tego dokonać?

W świetle prawa dzieci poniżej 13 roku życia nie posiadają zdolności do czynności prawnych, w tym między innymi do korzystania samodzielnie z usług bankowych. Proponowana usługa Bankowości dla najmłodszych, może pomóc w nauce oszczędzania, jednocześnie wdrażając dzieci w "świat bankowości internetowej" pod pełnym nadzorem rodziców.
Bankowość dla najmłodszych pomoże uczyć, jak rozsądnie dysponować pieniędzmi. Dzięki temu, już najmłodsze dzieci połączą zabawę z nauką zarządzania własnym budżetem.
Posiadanie "dziecięcego konta oszczędzania" może sprzyjać edukacji bankowej oraz kształcić aktywność przedsiębiorczą dzieci.

Pobierz aplikację mobilną Novum-13

Uruchomienie skarbonek wymaga zainstalowania na urządzeniu aplikacji mobilnej dla dzieci Novum-13, która jest dostępna dla systemów: Android, iOS, Windows Phone, Windows 10 i 8.1.
Przed konfiguracją aplikacji, zapoznaj się z instrukcją Pierwsze kroki. 
Pobierz instrukcję - Pierwsze kroki.

Obsługa aplikacji podstawowe czynności

Aplikacja umożliwia dzieciom w łatwy sposób zakładać skarbonki, nazywać je i wyróżniać grafiką, ustalać cel gromadzenia gotówki, datę zakończenia oszczędzania i wymaganą kwotę do zaoszczędzenia. Aktywność dziecka nagradzana jest przez program promocyjnymi gwiazdkami i pucharami.

Funkcjonalność
• tworzenie skarbonek z zaplanowaną kwotą do uzbierania, celem i czasem oszczędzania,
• dowolne rozdzielanie środków pomiędzy skarbonkami, kontrola stanu i rozbijanie skarbonek,
• interfejs dostosowany do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem,
• nagradzana aktywność dzieci i efektywność oszczędzania,
• współdzielenie aplikacji, umożliwiające obsługę na jednym urządzeniu kilkorgu dzieciom,
• przeglądanie operacji historycznych na koncie,
• doładowania telefonów na kartę,
• pełna kontrola rodziców z poziomu systemu bankowości internetowej.

 

Internet Banking

Internet Banking –  to  udostępniany  bezpłatnie  System  Bankowości  Internetowej,  zapewniający  wygodny  i  bezpieczny  dostęp  do   środków  zgromadzonych i przechowywanych na rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, o dowolnej porze, z dowolnego miejsca na świecie.

Internet Banking – to System przeznaczony dla osób fizycznych posiadających w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.

Internet Banking umożliwia:

  • sprawdzenie salda rachunków i dostępnych środków,
  • wykonanie przelewów krajowych w tym na rzecz ZUS i US z datą bieżącą i przyszłą,
  • wydrukowanie potwierdzenia dokonanych transakcji,
  • definiowanie oraz modyfikację zleceń stałych,
  • śledzenie historii operacji,
  • zakładanie i likwidację lokat,
  • eksport i wydruk wyciągów,
  • doładowanie telefonu komórkowego na kartę

Korzystanie z Internet Bankingu jest bezpieczne.

W celu zapewnienia ochrony dostępu do rachunku bankowego,  Bank stosuje najnowszą technologię zabezpieczeń przed ewentualnymi próbami włamania. Połączenie z Bankiem jest chronione protokołem szyfrującym SSL wykorzystującym klucz o długości 128 bitów.

Klient otrzymuje od Banku unikalny identyfikator oraz hasło dostępu, które podczas pierwszego logowania zmienia na swoje. Dodatkowo każda transakcja wymaga autoryzacji hasłem jednorazowym.

Internet Banking – nie wymaga instalowania i uruchomienia po stronie Klienta dodatkowego oprogramowania. Warunkiem korzystania z Systemu jest posiadanie komputera z przeglądarką www i dostępem do Internetu oraz złożenie wniosku i podpisanie z Bankiem umowy o udostępnienie usługi.

Zastrzeganie usługi Internet Banking poprzez SMS:

Dostęp do Internet Banking można zablokować wysyłając wiadomość SMS o treści: BI#identyfikator#PESEL  na nr tel.: 668 186 451. Identyfikator to NUMER KLIENTA wpisywany przy logowaniu do Internet Bankingu.

Przykład: użytkownik o numerze Klienta „12345678" i nr PESEL 01234567890 powinien wysłać SMS o treści: BI#12345678#01234567890

 

 

Internet Banking Mobilny

 

Internet Banking Mobilny w Rejonowym Banku Spółdzielczym w Lututowie (Interfejs Mobilny Internet Bankingu) to rozwiązanie, które umożliwia obsługę rachunków bankowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. Program dedykowany jest dla nowych urządzeń mobilnych obsługiwanych dotykowo, wykorzystujących systemy operacyjne: Android, iOS, Windows phone, Firefox OS, BlackBerry.

TWÓJ BANK W ZASIĘGU RĘKI

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Internet Banking w wersji mobilnej działa równolegle z tradycyjnym dostępem do programu Internet Banking.  Z usługi mogą korzystać Klienci Banku będący użytkownikami usługi Internet Banking.

Podstawowe funkcjonalności Internet Bankingu mobilnego:
  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,Internet Banking Mobilny
  • koszyk płatności,
  • obsługa lokat terminowych,
  • QR przelewy (wykonywanie przelewów za faktury na podstawie kodu 2D (QR kodu) znajdującego się na fakturze,
  • waluty.

Korzyści dla klienta z korzystania z bankowości mobilnej w Rejonowym Banku Spółdzielczym
w Lututowie:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług Banku.

Dodatkowo w usłudze Internet Banking w wersji mobilnej uruchomiona została funkcjonalność „QR przelewy”, polegająca na zeskanowaniu kodu QR podanego na formularzu czy dowodzie wpłaty. Kod ten zawiera wszystkie niezbędne informacje   dotyczące   wykonania   przelewu.    Pozwala    Klientowi   na   szybkie i bezbłędne wprowadzenie przelewu. Przy uruchomieniu usługi Internet Banking Mobilny została uruchomiona opcja Geolokalizacji placówek, bankomatów, wpłatomatów. Dzięki wbudowanemu odbiornikowi GPS w smartfonie, tablecie, Interfejs Mobilny Internet Bankingu pozwala w kilka chwil znaleźć na mapie najbliższy bankomat, wpłatomat lub Oddział Banku bez konieczności logowania się do systemu.

Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem Interfejsu mobilnego są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone  na   rachunku   klienta   przez   bank,   są   natychmiast   widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia    poziomu   bezpieczeństwa,   czynności  związane  z   parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Internet banking mobilny można poznać wchodząć na stronę: www.media.naszbank.pl

 

 

SMS Banking

SMS Banking – w ramach kanału SMS banking Bank oferuje tzw. usługi pasywne i aktywne.

Usługi pasywne

W ramach usług pasywnych Bank przekazuje informację w formie wiadomości SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.

Wiadomości SMS są wysyłane przez Bank samoczynnie, co oznacza, że np. jak zmieni się saldo na Twoim rachunku, od razu zostanie wysłana do Ciebie wiadomość SMS. W zależności od wybranej opcji usługi pasywnej informacje będą wysyłane:

  • o określonych porach,
  • po zmianie salda na rachunku.

Usługi aktywne

To TY wysyłasz do Banku zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzymujesz informację zwrotną. Wiadomość SMS możesz wysłać na numer telefonu komórkowego 668 186 451 z numeru telefonu komórkowego wskazanego w umowie. W odpowiedzi otrzymasz z Banku wiadomość SMS ze zwrotną informacją. Bezpieczeństwo zapewniają sprawdzone środki dostępu.

UWAGA: SMS Banking nie pozwala na wykonywanie przelewów.

 

Więcej informacji w placówkach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.

 

Bankofon

 

Bankofon – to usługa dzięki, której uzyskasz informację o stanie środków na rachunku przy użyciu telefonu stacjonarnego. Jeśli masz nadane hasło, dzwoniąc pod numer 801 220 010 połączysz się z bankofonem. Po wprowadzeniu komendy zgodnej z instrukcją uzyskasz informację o aktualnym saldzie rachunku oszczędnościowego, depozytowego lub kredytowego.

 

Więcej informacji w placówkach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.

Bankomaty bezprowizyjne

Skorzystaj z bezprowizyjnych bankomatów SGB  w całej Polsce.

Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.


Przekazy zagraniczne

Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
BIC/SWIFT GBWCPLPP oraz numeru Państwa rachunku w systemie IBAN. Przed numerem rachunku dodajemy dwie litery: PL

Kontakt

Centrala banku
Rejonowy Bank Spółdzielczy
w Lututowie,  98-360 Lututów,
ul.Klonowska 2
tel. 43 871 40 23,
tel. 43 871 49 90
godz. otwarcia: pn.-pt. 7.45-16.00

email: rbslututow@pro.onet.pl