Łatwo, szybko i wygodnie pomożemy w przeniesieniu rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego z innego Banku do Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.
• przedmiotem przeniesienia z banku dotychczasowego do banku nowego może być ROR i/lub powiązane z nim wybrane usługi płatnicze, świadczone w ramach ROR, prowadzonego przez bank dotychczasowy i/lub saldo ROR oraz informacje powiązane z ROR, z zastrzeżeniem czynników mogących wystąpić w procesie przeniesienia ROR
• przeniesienie usług płatniczych, jest możliwe wyłącznie w przypadku, gdy są one dostępne w ofercie banku nowego
• przeniesienie rachunku/usług płatniczych jest możliwe, o ile w danym przypadku nie występują żadne przeszkody uniemożliwiające takie przeniesienie
• przeniesienie ROR/usług płatniczych, następuje na pisemny wniosek klienta, złożony w banku
• podpisanie z bankiem nowym umowy ROR oraz otwarcie ROR
• ewentualne podpisanie z bankiem nowym umów o usługi powiązane z ROR
• ustanowienie usług płatniczych na nowym ROR, o których przeniesienie wnioskował klient
• ustanowienie na wskazanym przez klienta, istniejącym już ROR w banku nowym usług płatniczych, o których przeniesienie wnioskował klient
• ewentualne przeniesienie na ROR w banku nowym całości lub części środków zdeponowanych na dotychczasowym ROR
• klient może pozostawić ROR w banku dotychczasowym; w takim przypadku do banku nowego przenoszone są usługi płatnicze i otwierany jest nowy ROR, zgodnie z wnioskiem klienta; klient może prowadzić równolegle dwa ROR, jeden w banku dotychczasowym oraz jeden w banku nowym (przeniesienie częściowe) oraz ponosić koszty z tym związane, zgodnie z taryfami prowizji i opłat banków prowadzących poszczególne ROR
Załóż konto i korzystaj z bankomatów,
placówek blisko Ciebie oraz bankowości
internetowej bez dodatkowych kosztów!